Skip to Content

Asiakastarinat

Asiakastarinat

​Yhdessä asiakkaidemme menestyksen puolesta

Lue asiakastarinoistamme kuinka olemme auttaneet asiakkaitamme menestymään

Moi Mobiili

Alkuperäiset odotukset yhteistyötä kohtaan ovat täyttyneet. Asiakastyytyväisyys on kunnossa, myynti kulkee ja vastausajat ovat lyhyet. Henkilöstö on erittäin sitoutunutta, ja asiakaspalvelu tuntuu niin läheiseltä kuin se olisi Moin oma sisäinen yksikkö.

Lue koko asiakaspalvelureferenssi ⭢

Valokuitunen

Valokuitunen vastaa päivittäisestä ohjauksesta työnjohto-oikeudellaan, kun taas Rainmaker hoitaa työsuhdeasiat, kuten rekrytoinnit, työsopimukset, työterveyden ja palkanmaksun. Kumppanuus on ollut tiivis jo useita vuosia.

Lue koko myyntipalvelureferenssi ⭢

DNA

Kasvuvaiheessa tarvittiin kumppani, joka pystyi varmistamaan, että ammattitaitoiset ja potentiaaliset myyjät löydettiin täyttämään avoimet myyntineuvottelijan tehtävät sekä uudet toimistot eri kaupungeissa.

Lue koko myyntipalvelureferenssi ⭢

Lumme Energia

B2C/B2B -asiakaspalvelukokonaisuus sisältää monikanavaista asiakaspalvelua, teknistä asiakaspalvelua, back office -tehtäviä ja outboundia. Yhteistyö on ollut puolin ja toisin avointa ja sujuvaa.

Lue koko asiakaspalvelureferenssi ⭢

Keskisuomalainen, asiakaspalvelu

Yhteistyö on edennyt menestyksekkäästi. Kriittinen asiakaspalvelun siirto sujui erinomaisesti, ja operatiivinen toiminta asiakasrajapinnassa on hoidettu mallikkaasti. Asiakastyytyväisyys on pysynyt erittäin korkealla tasolla.

Lue koko asiakaspalvelureferenssi ⭢

KSS Energia

KSS Energia ja Rainmaker aloittivat asiakaspalvelu-kumppanuutensa syksyllä 2023. B2C/B2B -asiakaspalvelukokonaisuus sisältää monikanavaista asiakaspalvelua, back office -tehtäviä ja outboundia.


Lue koko asiakaspalvelureferenssi ⭢

Länsi-uudenmaan Säästöpankki

Rainmakerin ajanvarauspalvelu on ollut tehokas ja tuottanut konkreettisia tuloksia lyhyessä ajassa. Palvelu keskittyy myynnin alkupään prosesseihin, kuten liidien generointiin ja ajanvarauksiin.

Lue koko myyntipalvelureferenssi ⭢

Nanso

Yhteistyö perustuu yhteiseen päämäärään, missä Nanson myymälät saavat nopeasti muuttuvissa tilanteissa oikeanlaiset osaajat tukemaan myymälän vakituista henkilökuntaa.

Lue koko henkilöstöratkaisureferenssi ⭢

Keskisuomalainen, MEKS

Mediakonserni Keskisuomalainen ja Rainmaker aloittivat kasvokkain tehtävän myynnin kumppanuuden keväällä 2023. Yhteistyö on Keskisuomalaisen mukaan ollut mutkatonta ja erittäin antoisaa.

Lue koko myyntipalvelureferenssi ⭢

Etsitkö yrityksellesi oikeaa ratkaisua tai kuulla lisää palveluistamme? 
Ota meihin yhteyttä ja löydämme sinulle sopivan ratkaisun yrityksesi tarpeet huomioiden.

Ota meihin yhteyttä ​​ Palvelumme yrityks​​ille​​​​

Etsitkö yrityksellesi oikeaa ratkaisua tai kuulla lisää palveluistamme? 
Ota meihin yhteyttä ja löydämme sinulle sopivan ratkaisun yrityksesi tarpeet huomioiden.

Ota meihin yhteyttä ​​ 

Palvelumme yrityks​​ille​​​​