Asiakastarinat
Asiakastarinat
Yhdessä asiakkaidemme menestyksen puolesta










Lue asiakastarinoistamme kuinka olemme auttaneet asiakkaitamme menestymään
Moi Mobiili
Alkuperäiset odotukset yhteistyötä kohtaan ovat täyttyneet. Asiakastyytyväisyys on kunnossa, myynti kulkee ja vastausajat ovat lyhyet. Henkilöstö on erittäin sitoutunutta, ja asiakaspalvelu tuntuu niin läheiseltä kuin se olisi Moin oma sisäinen yksikkö.
Lue koko asiakaspalvelureferenssi ⭢
Valokuitunen
Valokuitunen vastaa päivittäisestä ohjauksesta työnjohto-oikeudellaan, kun taas Rainmaker hoitaa työsuhdeasiat, kuten rekrytoinnit, työsopimukset, työterveyden ja palkanmaksun. Kumppanuus on ollut tiivis jo useita vuosia.
Lue koko myyntipalvelureferenssi ⭢
DNA
Kasvuvaiheessa tarvittiin kumppani, joka pystyi varmistamaan, että ammattitaitoiset ja potentiaaliset myyjät löydettiin täyttämään avoimet myyntineuvottelijan tehtävät sekä uudet toimistot eri kaupungeissa.
Lue koko myyntipalvelureferenssi ⭢
Lumme Energia
B2C/B2B -asiakaspalvelukokonaisuus sisältää monikanavaista asiakaspalvelua, teknistä asiakaspalvelua, back office -tehtäviä ja outboundia. Yhteistyö on ollut puolin ja toisin avointa ja sujuvaa.
Lue koko asiakaspalvelureferenssi ⭢
Keskisuomalainen, asiakaspalvelu
Yhteistyö on edennyt menestyksekkäästi. Kriittinen asiakaspalvelun siirto sujui erinomaisesti, ja operatiivinen toiminta asiakasrajapinnassa on hoidettu mallikkaasti. Asiakastyytyväisyys on pysynyt erittäin korkealla tasolla.
Lue koko asiakaspalvelureferenssi ⭢
KSS Energia
KSS Energia ja Rainmaker aloittivat asiakaspalvelu-kumppanuutensa syksyllä 2023. B2C/B2B -asiakaspalvelukokonaisuus sisältää monikanavaista asiakaspalvelua, back office -tehtäviä ja outboundia.
Lue koko asiakaspalvelureferenssi ⭢
Länsi-uudenmaan Säästöpankki
Rainmakerin ajanvarauspalvelu on ollut tehokas ja tuottanut konkreettisia tuloksia lyhyessä ajassa. Palvelu keskittyy myynnin alkupään prosesseihin, kuten liidien generointiin ja ajanvarauksiin.
Lue koko myyntipalvelureferenssi ⭢
Nanso
Yhteistyö perustuu yhteiseen päämäärään, missä Nanson myymälät saavat nopeasti muuttuvissa tilanteissa oikeanlaiset osaajat tukemaan myymälän vakituista henkilökuntaa.
Lue koko henkilöstöratkaisureferenssi ⭢
Keskisuomalainen, MEKS
Mediakonserni Keskisuomalainen ja Rainmaker aloittivat kasvokkain tehtävän myynnin kumppanuuden keväällä 2023. Yhteistyö on Keskisuomalaisen mukaan ollut mutkatonta ja erittäin antoisaa.
Lue koko myyntipalvelureferenssi ⭢
Etsitkö yrityksellesi oikeaa ratkaisua tai kuulla lisää palveluistamme?
Ota meihin yhteyttä ja löydämme sinulle sopivan ratkaisun yrityksesi tarpeet huomioiden.
Etsitkö yrityksellesi oikeaa ratkaisua tai kuulla lisää palveluistamme?
Ota meihin yhteyttä ja löydämme sinulle sopivan ratkaisun yrityksesi tarpeet huomioiden.