Laadukas asiakaspalvelu näkyy tuloksessa
Rainmaker on Suomen
menestyvin asiakaspalvelun ja myynnin kumppani. Autamme sinua kehittämään asiakaspalvelun prosesseja ja rakentamaan asiakaspalvelusta kilpailuedun joka näkyy asiakastyytyväisyydessä ja liiketoiminnan kasvussa.
Asiakaspalveluratkaisut eri tarpeisiin:
Kuluttaja-asiakaspalvelu
Tarjoamme monikanavaista ja myynnillistä asiakaspalvelua puhelimessa, chatissa ja sähköpostissa.
Lue lisää
Back Office -palvelut
Huolehdimme myynnin ja asiakaspalvelun tukitehtävistä, kuten tietohallinnasta, järjestelmistä ja laskutuksesta.
Lue lisää
Yritysasiakaspalvelu
Tarjoamme monikanavaista asiakaspalvelua yritysasiakkaille puhelimessa, chatissa ja sähköpostissa.
Lue lisää
Ajanvaraus-
palvelutVarmistamme myyjillesi valmiit asiakastapaamiset, jotta he voivat keskittyä kauppojen tekemiseen sekä parantamaan myynnin tuottavuutta.
Lue lisää
Tekninen asiakaspalvelu
Tarjoamme monikanavaista tukea, jossa ratkomme tuotteiden ja palveluiden vika- ja häiriötilanteita sekä analysoimme asiakaspalautetta.
Lue lisää
Kaipaako asiakaspalvelunne kehitystä?
Me autamme. Ota yhteyttä, niin löydetään yhdessä paras ratkaisu yrityksellesi.
Yhteistyökumppanimme asiakaspalveluratkaisuissa

"Asiakastyytyväisyys on kunnossa, myynti kulkee ja vastausajat ovat lyhyet. Henkilöstö on erittäin sitoutunutta, ja asiakaspalvelu tuntuu niin läheiseltä kuin se olisi Moin oma sisäinen yksikkö. Eihän tähän kokonaisuuteen voi olla kuin erittäin tyytyväinen!"
![]()
"Yhteistyö on ollut puolin ja toisin avointa ja sujuvaa. Olemme olleet yhteistyöhön erittäin tyytyväisiä. Suosittelemme valitsemaan kumppaniksi Rainmakerin, kun on tärkeää, että ulkoistettu myynti ja asiakaspalvelu hoituvat tehokkaasti ja laadukkaasti, ja että yhteistyö on sujuvaa. "
Voittavia ratkaisuja vahvalla kokemuksella
Emme ainoastaan halua vakuuttaa sinua hienoilla sanoilla, vaan annamme numeroiden puhua puolestaan.
osaajaa ympäri Suomen
kokemusta myynnistä
asiakaskohtaamista vuodessa
liikevaihto
Hyödynnämme toimialan kehittyneintä teknologiaa






Hyödynnämme toimialan kehittyneintä teknologiaa

Milloin ulkoistaa asiakaspalvelu?
Asiakaspalvelun ulkoistus on ajankohtainen silloin, kun haluat keskittyä ydintoimintaasi, skaalata nopeasti tai parantaa asiakaskokemusta ilman omia rekrytointeja. Ulkoistus sopii sekä ruuhkahuippujen tasaamiseen että pitkäaikaiseksi ratkaisuksi, kun tavoitteena on kustannustehokas ja joustava toimintamalli.
Rainmakerin asiakaspalvelutiimit tarjoavat monikanavaista palvelua kokemuksella ja ammattitaidolla. Palvelu mukautuu yrityksesi tarpeisiin ja tukee asiakastyytyväisyyden kehittämistä.
Jos vastaukset viipyvät, tiimi kuormittuu tai asiakastyytyväisyys kaipaa nostetta, ulkoistus voi olla oikea ratkaisu. Me autamme rakentamaan toimivan ja laadukkaan asiakaspalvelun.

Asiakaskokemusta parantavaa ja myyntiä edistävää asiakaspalvelua
Yli 15 vuoden kokemuksemme ulkoistetun asiakaspalvelun tuottamisesta takaa erinomaisen asiakaskokemuksen. Hyödynnämme uusimpia ja tehokkaimpia teknologioita, jotta palvelumme toimivat sujuvasti, skaalautuvat tarpeen mukaan ja palvelevat asiakkaita kaikissa kanavissa, kuten puhelimessa, sähköpostissa, chatissa ja sosiaalisessa mediassa.
Pelillistämisen avulla mahdollistamme lisämyynnin, ja asiakaspalvelumme johtamisen kyvykkyys tukee sekä myyntitavoitteiden saavuttamista että asiakaskokemuksen jatkuvaa kehittämistä.


Rainmaker asiakaspalvelun kumppanina
Yhdistämällä tehokkaan ja motivoivan työn johtamisen alan parhaisiin työkaluihin, vahvaan myynnilliseen kulttuuriin ja kykyymme löytää oikean profiilin työntekijät asiakkuuksiimme ovat kilpailukykymme merkittävämpiä kulmakiviä. Kykymme ohjata ja motivoida asiakaspalvelijoita edistyneen teknologian avulla erottaa meidät kilpailijoistamme.
Hyödynnämme aktiivisesti teknologiaa palveluissamme. Kehitämme jatkuvasti mm. tekoälyyn perustuvia teknisiä ratkaisujamme parantaaksemme ja tehostaaksemme asiakaskohtaamisia sekä edistääksemme myynnillistä asiakaspalvelua. Markkinoiden parhaat työkalut ja niiden aktiivinen kehitys vaikuttavat positiivisesti myös työntekijäkokemukseen.
Ota yhteyttä, niin löydämme oikean asiakaspalveluratkaisun yhdessä
Ota yhteyttä, niin löydämme oikean asiakaspalvelu-ratkaisun yhdessä
Tutustu myös muihin palveluihimme:
Myynti
Myynti on yrityksen elinehto, ja meidän tehtävämme on varmistaa, että sinulla on tarvittavat työkalut ja strategiat menestyäksesi kilpailussa. Tarjoamme kattavan valikoiman myynnin ratkaisuja, jotka auttavat sinua saavuttamaan tavoitteesi nopeasti ja tehokkaasti.
Henkilöstöratkaisut
Yrityksen tärkein voimavara on sen henkilöstö. Löydämme tiimisi tueksi motivoituneet ja sitoutuneet tekijät ja autamme rekrytoimaan sopivat osaajat. Näin sinä voit keskittyä liiketoimintasi pyörittämiseen.







