Skip to Content

Laadukas asiakaspalvelu näkyy tuloksessa


Rainmaker on Suomen menestyvin asiakaspalvelun ja myynnin kumppani. Autamme sinua kehittämään asiakaspalvelun prosesseja ja rakentamaan asiakaspalvelusta kilpailuedun joka näkyy asiakastyytyväisyydessä ja liiketoiminnan kasvussa.




Ota yhtey​​ttä Milloin ulkoistaa asiakaspalvelu?

Asiakaspalveluratkaisut eri tarpeisiin:

Kuluttaja-asiakaspalvelu

Tarjoamme monikanavaista ja myynnillistä asiakaspalvelua puhelimessa, chatissa ja sähköpostissa.

Lue lisää​​

Back Office -palvelut 

Huolehdimme myynnin ja asiakaspalvelun tukitehtävistä, kuten tietohallinnasta, järjestelmistä ja laskutuksesta.

Lue lisää​​

Yritysasiakaspalvelu

Tarjoamme monikanavaista asiakaspalvelua yritysasiakkaille puhelimessa, chatissa ja sähköpostissa.

Lu​​e lisää

Ajanvaraus-
palvelut

Varmistamme myyjillesi valmiit asiakastapaamiset, jotta he voivat keskittyä kauppojen tekemiseen sekä parantamaan myynnin tuottavuutta.

Lue li​​sää

Tekninen asiakaspalvelu

Tarjoamme monikanavaista tukea, jossa ratkomme tuotteiden ja palveluiden vika- ja häiriötilanteita sekä analysoimme asiakaspalautetta.

Lue lisää

Kaipaako asiakaspalvelunne kehitystä?

Me autamme. Ota yhteyttä, niin löydetään yhdessä paras ratkaisu yrityksellesi.


Ota meihin yhteyttä​​

 Yhteistyökumppanimme asiakaspalveluratkaisuissa

 Yhteistyökumppanimme asiakaspalveluratkaisuissa

"Asiakastyytyväisyys on kunnossa, myynti kulkee ja vastausajat ovat lyhyet. Henkilöstö on erittäin sitoutunutta, ja asiakaspalvelu tuntuu niin läheiseltä kuin se olisi Moin oma sisäinen yksikkö. Eihän tähän kokonaisuuteen voi olla kuin erittäin tyytyväinen!"

Petri Lahtinen
Toimitusjohtaja, Moi Mobiili Oy

"Yhteistyö on ollut puolin ja toisin avointa ja sujuvaa. Olemme olleet yhteistyöhön erittäin tyytyväisiä. Suosittelemme valitsemaan kumppaniksi Rainmakerin, kun on tärkeää, että ulkoistettu myynti ja asiakaspalvelu hoituvat tehokkaasti ja laadukkaasti, ja että yhteistyö on sujuvaa. "


Johanna Viskari
Asiakaskokemusjohtaja
Lumme Energia Oy

"Keskisuomalaisen ja Rainmakerin välinen yhteistyö on edennyt menestyksekkäästi. Asiakastyytyväisyys on pysynyt erittäin korkealla tasolla. Rainmakerin tiimi on osoittanut vahvaa sitoutumista ja ammattitaitoa varmistaakseen asiakkaiden saavan parasta mahdollista palvelua."

Milla Hänninen
 
Kuluttajamyynnin johtaja
Keskisuomalainen Oyj Konserni

Voittavia ratkaisuja vahvalla kokemuksella


Emme ainoastaan halua vakuuttaa sinua hienoilla sanoilla, vaan annamme numeroiden puhua puolestaan.


Meistä →​​

1100 +

osaajaa ympäri Suomen


20 V

kokemusta myynnistä


15 MILJ

asiakaskohtaamista vuodessa


44 M€

liikevaihto


 Hyödynnämme toimialan kehittyneintä teknologiaa



 Hyödynnämme toimialan kehittyneintä teknologiaa

Milloin ulkoistaa asiakaspalvelu? 

Asiakaspalvelun ulkoistus on ajankohtainen silloin, kun haluat keskittyä ydintoimintaasi, skaalata nopeasti tai parantaa asiakaskokemusta ilman omia rekrytointeja. Ulkoistus sopii sekä ruuhkahuippujen tasaamiseen että pitkäaikaiseksi ratkaisuksi, kun tavoitteena on kustannustehokas ja joustava toimintamalli.

Rainmakerin asiakaspalvelutiimit tarjoavat monikanavaista palvelua kokemuksella ja ammattitaidolla. Palvelu mukautuu yrityksesi tarpeisiin ja tukee asiakastyytyväisyyden kehittämistä.


Jos vastaukset viipyvät, tiimi kuormittuu tai asiakastyytyväisyys kaipaa nostetta, ulkoistus voi olla oikea ratkaisu. Me autamme rakentamaan toimivan ja laadukkaan asiakaspalvelun.

Ota yhteyttä​​

Asiakaskokemusta parantavaa ja myyntiä edistävää asiakaspalvelua

Yli 15 vuoden kokemuksemme ulkoistetun asiakaspalvelun tuottamisesta takaa erinomaisen asiakaskokemuksen. Hyödynnämme uusimpia ja tehokkaimpia teknologioita, jotta palvelumme toimivat sujuvasti, skaalautuvat tarpeen mukaan ja palvelevat asiakkaita kaikissa kanavissa, kuten puhelimessa, sähköpostissa, chatissa ja sosiaalisessa mediassa.

 Pelillistämisen avulla mahdollistamme lisämyynnin, ja asiakaspalvelumme johtamisen kyvykkyys tukee sekä myyntitavoitteiden saavuttamista että asiakaskokemuksen jatkuvaa kehittämistä.

Rainmaker asiakaspalvelun kumppanina

Yhdistämällä tehokkaan ja motivoivan työn johtamisen alan parhaisiin työkaluihin, vahvaan myynnilliseen kulttuuriin ja kykyymme löytää oikean profiilin työntekijät asiakkuuksiimme ovat kilpailukykymme merkittävämpiä kulmakiviä.  Kykymme ohjata ja motivoida asiakaspalvelijoita edistyneen teknologian avulla erottaa meidät kilpailijoistamme.


Hyödynnämme aktiivisesti teknologiaa palveluissamme. Kehitämme jatkuvasti mm. tekoälyyn perustuvia teknisiä ratkaisujamme parantaaksemme ja tehostaaksemme asiakaskohtaamisia sekä edistääksemme myynnillistä asiakaspalvelua. Markkinoiden parhaat työkalut ja niiden aktiivinen kehitys vaikuttavat positiivisesti myös työntekijäkokemukseen.

Ota yhteyttä, niin löydämme oikean asiakaspalveluratkaisun yhdessä

Ota yhteyttä, niin löydämme oikean asiakaspalvelu-ratkaisun yhdessä

Henri Forss

Myynti- ja kehitysjohtaja


etunimi.sukunimi@rainmaker.fi

050 390 9829

Tutustu myös muihin palveluihimme:

Myynti

Myynti on yrityksen elinehto, ja meidän tehtävämme on varmistaa, että sinulla on tarvittavat työkalut ja strategiat menestyäksesi kilpailussa. Tarjoamme kattavan valikoiman myynnin ratkaisuja, jotka auttavat sinua saavuttamaan tavoitteesi nopeasti ja tehokkaasti.


Lue myyntipalvel​​​​uistamme​​​​ 

Henkilöstöratkaisut

Yrityksen tärkein voimavara on sen henkilöstö. Löydämme tiimisi tueksi motivoituneet ja sitoutuneet tekijät ja autamme rekrytoimaan sopivat osaajat. Näin sinä voit keskittyä liiketoimintasi pyörittämiseen.



Lue henkilöstö​​​​ratkaisuistamme​​​​ 

Liity myös uutiskirjeemme tilaajiin

Saat sähköpostiisi tuoreimmat uutiset, blogit, webinaarit ja tärkeimmät päivitykset helposti ja ajankohtaisesti.

Kiitos tilauksesta!