Skip to Content

Tekninen asiakaspalvelu


Rainmakerin tekninen asiakaspalvelu auttaa asiakkaitasi silloin, kun tuotteissa tai palveluissa ilmenee vikatilanteita tai häiriöitä. Tarjoamme osaavaa ja ratkaisukeskeistä tukea monikanavaisesti. 


Asiantuntevat tiimimme varmistavat, että ongelmat ratkeavat nopeasti ja asiakaskokemus säilyy hyvänä myös haastavissa tilanteissa.​



Ota yhteyttä​​

Teknisen tuen ratkaisut, joihin asiakkaasi voivat luottaa

Tekninen asiakaspalvelu on ratkaisevassa roolissa, kun tuotteiden tai palveluiden toimivuus vaikuttaa suoraan asiakkaan kokemukseen ja liiketoimintasi sujuvuuteen. Rainmakerin tekninen asiakaspalvelu tarjoaa asiantuntevaa tukea, joka ratkaisee ongelmat nopeasti ja huolellisesti sekä varmistaa, että asiakas saa apua ongelmiinsa nopeasti.


Yrityksellesi tämä tarkoittaa pienempiä asiakaspoistumia, parempaa asiakastyytyväisyyttä ja vahvempaa luottamusta. Osaava henkilöstömme palvelee monikanavaisesti ja ratkoo tekniset kysymykset tehokkaasti. Lisäksi myynnillinen ote ja ymmärrys tuotteista luovat uusia mahdollisuuksia lisämyyntiin jokaisessa asiakaskohtaamisessa.


Rainmakerin tekninen asiakaspalvelu on enemmän kuin tukipiste – se on kilpailuetusi. 

 Yhteistyökumppanimme asiakaspalveluratkaisuissa

 Yhteistyökumppanimme asiakaspalvelu-ratkaisuissa

Asiantuntevaa teknistä asiakaspalvelua

Rainmakerin osaaminen Teknisen asiakaspalvelun kumppanina avaa oven monipuoliseen ja asiantuntevaan palveluun. Me emme vain vastaa puheluihin ja korjaa laitteiden ongelmia – me kartoitamme asiakkaiden kokonaistilanteen ja palvelemme asiakkaita myynnillisellä otteella. Viestintäkanavamme sisältävät puhelimen, sähköpostin, sosiaalisen median ja tarvittaessa esimerkiksi videoyhteyden laitetukea annettaessa.


Olemme kokeneita teknisen asiakaspalvelun ammattilaisia. Tarjoamme ensiluokkaista asiakaskokemusta sekä tehokasta ongelmanratkaisua samalla kun tuemme lisämyyntiä.

Palvelumme skaalautuvuus mahdollistaa räätälöidyt ratkaisut erilaisiin asiakastarpeisiin ja tukee samalla myyntimahdollisuuksien hyödyntämistä.

Rainmaker teknisen asiakaspalvelun kumppanina

Valitsemalla Rainmakerin teknisen asiakaspalvelun kumppaniksi varmistat erinomaisen palvelun, jossa teknologia ja asiakaslähtöisyys yhdistyvät saumattomasti. Me Rainmakerilla olemme sitoutuneet tukemaan yritystäsi pitkäaikaisessa menestyksessä ja hyödyntämään teknologian tarjoamia mahdollisuuksia asiakaspalvelun jatkuvassa kehittämisessä.


Teknologian hyödyntäminen on olennainen osa toimintaamme. Jatkuvasti kehittyvät tekniset ratkaisumme parantavat asiakaskohtaamisiamme, edistäen myyntiä ja lisämyyntiä. 

Panostamme asiakaspalveluosaamiseen ja työntekijäkokemukseen, vahvistaen siten lisämyynnin mahdollisuuksia.

Rainmaker teknisen asiakaspalvelun kumppanina

Valitsemalla Rainmakerin teknisen asiakaspalvelun kumppaniksi varmistat erinomaisen palvelun, jossa teknologia ja asiakaslähtöisyys yhdistyvät saumattomasti. Me Rainmakerilla olemme sitoutuneet tukemaan yritystäsi pitkäaikaisessa menestyksessä ja hyödyntämään teknologian tarjoamia mahdollisuuksia asiakaspalvelun jatkuvassa kehittämisessä.


Teknologian hyödyntäminen on olennainen osa toimintaamme. Jatkuvasti kehittyvät tekniset ratkaisumme parantavat asiakaskohtaamisiamme, edistäen myyntiä ja lisämyyntiä. 

Panostamme asiakaspalveluosaamiseen ja työntekijäkokemukseen, vahvistaen siten lisämyynnin mahdollisuuksia.

Tekniseen asiakaspalveluun liittyviä kysymyksiä ja vastauksia

Tekninen asiakaspalvelu auttaa yritystäsi tarjoamaan asiakkaille nopeaa ja asiantuntevaa tukea silloin kun tuotteisiin tai palveluihin liittyy teknisiä kysymyksiä. Se ehkäisee asiakastyytymättömyyttä ja vapauttaa omaa organisaatiotasi keskittymään ydintekemiseen.

Hoidamme esimerkiksi vikatilanteiden selvityksiä, käytön opastusta, järjestelmätukea ja tarvittaessa laitetukea. Palvelumme mukautuu tuotteen tai palvelun vaatimuksiin ja asiakkaan tarpeisiin.

Koulutamme tiimimme aina asiakaskohtaisesti. Käytämme myös dokumentoitua tiedonhallintaa ja järjestelmätukea, jotta asiakkaasi saavat johdonmukaista ja laadukasta palvelua jokaisessa yhteydenotossa.

Kyllä. Osaamisemme kattaa myös myynnillisen otteen, jolloin teknisen tuen yhteydessä voidaan tunnistaa lisämyyntimahdollisuuksia ja kasvattaa asiakkuuden arvoa.

Palvelumme skaalautuu helposti sesonkien, kasvun tai muutosten mukaan. Tarjoamme ratkaisuja, jotka mukautuvat tarpeisiisi ilman että palvelun laatu kärsii.

Tekniseen asiakaspalveluun liittyviä kysymyksiä ja vastauksia

Tekninen asiakaspalvelu auttaa yritystäsi tarjoamaan asiakkaille nopeaa ja asiantuntevaa tukea silloin kun tuotteisiin tai palveluihin liittyy teknisiä kysymyksiä. Se ehkäisee asiakastyytymättömyyttä ja vapauttaa omaa organisaatiotasi keskittymään ydintekemiseen.

Hoidamme esimerkiksi vikatilanteiden selvityksiä, käytön opastusta, järjestelmätukea ja tarvittaessa laitetukea. Palvelumme mukautuu tuotteen tai palvelun vaatimuksiin ja asiakkaan tarpeisiin.

Koulutamme tiimimme aina asiakaskohtaisesti. Käytämme myös dokumentoitua tiedonhallintaa ja järjestelmätukea, jotta asiakkaasi saavat johdonmukaista ja laadukasta palvelua jokaisessa yhteydenotossa.

Kyllä. Osaamisemme kattaa myös myynnillisen otteen, jolloin teknisen tuen yhteydessä voidaan tunnistaa lisämyyntimahdollisuuksia ja kasvattaa asiakkuuden arvoa.

Palvelumme skaalautuu helposti sesonkien, kasvun tai muutosten mukaan. Tarjoamme ratkaisuja, jotka mukautuvat tarpeisiisi ilman että palvelun laatu kärsii.

Ota yhteyttä, niin löydämme oikeat teknisen asiakaspalvelun ratkaisut yhdessä

Henri Forss

Myynti- ja kehitysjohtaja


etunimi.sukunimi@rainmaker.fi

050 390 9829

Liity myös uutiskirjeemme tilaajiin

Saat sähköpostiisi tuoreimmat uutiset, blogit, webinaarit ja tärkeimmät päivitykset helposti ja ajankohtaisesti.

 Kiitos tilauksesta!